Porozmawiajmy o kompetencjach przyszłości – Techklub Białystok

Storytelling to umiejętności opowiadania ciekawych historii w marketingu internetowym. Jak wykorzystać do tego proste i tanie filmy wideo, kręcone bez profesjonalnego studia i kamery? O tym w najbliższą środę 22 stycznia 2020 roku podczas spotkania Techklub Białystok. Zaprasza Fundacja SocLab.

Główną prelegentką będzie Monika Czaplicka znana w branży marketingu internetowego jako właścicielka agencji social media Wobuzz i autorka m.in. akcji „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka”. Specjalizuje się w dbaniu o reputację i zarządzaniu kryzysami, social sellingu oraz komunikacji marek. Jak mówi Monika Czaplicka: „Wiele osób jest zdystansowanych do pomysłu korzystania z nagrań filmowych w social mediach – nie mam sprzętu, nie lubię występować przed kamerą, to drogie – to tylko niektóre z argumentów, które się pojawiają. Postaram się pokazać, że może być inaczej”.

Drugim prelegentem będzie Maciej Sawicki z firmy WhiteBits, współautor wielokrotnie nagradzanej kampanii „Podlaskie Travel” zrealizowanej dla Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej i Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego. To kampania wielokrotnie nagradzana w 2019 roku: w konkursach MIXX Awards, Kreatura i Złote Spinacze. Maciej opowie o kulisach kampanii i przede wszystkim pokaże świetny pomysł na to jak można dobrze pokazać nasz region w akcji marketingowej i zachęcić do przyjazdu do województwa podlaskiego.

Partnerem wydarzenia jest Wydział Architektury Politechniki Białostockiej.
„Techkluby. Sektor 3.0” to ogólnopolskie spotkania non profit na temat nowych technologii. Ich celem jest łączenie środowisk pozarządowych, akademickich z branżą informatyczną. W Białymstoku Techklub prowadzi Fundacja SocLab.

Wstęp wolny, zapisy na wydarzenie tutaj.

Spotkanie odbędzie się 22 stycznia (środa), w godz. 18-20, w auli Wydziału Architektury Politechniki Białostockiej, ul. Oskara Sosnowskiego 11.

Red. PP, fot. organizatorzy

Komentarze