Jeszcze tylko do środy można zgłaszać kandydatury do Podlaskiej Marki

Już po raz szesnasty województwo podlaskie będzie wybierać swoje najlepsze, najbardziej prestiżowe produkty. Nabór zgłoszeń do kolejnej edycji nagrody Podlaska Marka trwa do 22 stycznia. Nowością są dwie kategorie tematyczne – to „Biznes” i „Projekt 4.0”.

O nagrodę w kategorii „Biznes” będą ubiegać się firmy, które w podejmowanych działaniach i inicjatywach gospodarczych kierują się ideą społecznej odpowiedzialności biznesu. To także okazja do uhonorowania przedsiębiorstw stosujących zasadę dostępności oraz inicjujących programy edukacyjne skierowane do absolwentów. Kolejna nowa branża to „Projekt 4.0”, skierowana do tych firm, które efektywnie realizują założenia Przemysłu 4.0, miedzy innymi poprzez integrację ludzi oraz sterowanych cyfrowo maszyn z internetem i technologiami informacyjnym. Ponadto, oprócz nowych pozycji w regulaminie, kategoria „Produkt” została formalnie podzielona na dwie grupy: „Produkt Spożywczy” i „Produkt Użytkowy”.

Podlaska Marka to jeden z najstarszych i najbardziej cenionych plebiscytów odbywających się na terenie regionu, organizowany od 2004 r. przez Marszałka Województwa Podlaskiego. W ciągu ostatnich kilkunastu lat w konkursie rywalizowało łącznie kilkaset produktów, które do dzisiaj, dzięki obecności na rynku i swojej doskonałej jakości, przyczyniają się do promocji Podlaskiego w kraju i poza granicami Polski.

Kandydatury mogą zgłaszać producenci, konsumenci (Internauci) i Kapituła. Można wskazać maksymalnie 9 kandydatur, po jednej w każdej kategorii. Zgłoszeń dokonuje się z wykorzystaniem formularza dostępnego na stronie https://podlaskamarka.pl/.  Tam też znajdują się szczegółowe informacje dotyczące konkursu. Formularz należy wysłać online lub za pomocą poczty tradycyjnej na adres:

Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego
Biuro Współpracy z Zagranicą i Promocji
ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1
15-888 Białystok

Red. PP, fot. mat. organizatorów

Komentarze