Nowy sklep sieci TEDi w Galerii Zielone Wzgórze

Sieć TEDi, oferująca szeroką gamę artykułów dekoracyjnych i gospodarstwa domowego, uruchomiła w Galerii Zielone Wzgórze swój pierwszy sklep w Białymstoku. To jednocześnie drugi sklep sieci w Galeriach Carrefour, po otwartym w 2020 r. sklepie w Galerii Kalisz.

W 2021 r., mimo ograniczeń w działalności handlowej, w Galeriach Carrefour otwartych zostało 6 sklepów i lokali usługowych. Poza sklepem TEDi, to m.in. największy w Rybniku sklep sportowy sieci Decathlon w Galerii Śląskiej czy kolejny lokal polskiej, rodzinnej sieci Cukiernia Chojecki, który powstał w Galerii Żyrardów.

– Pierwszy sklep TEDi w Białymstoku, to z jednej strony kolejny przykład poszerzania oferty dla naszych klientów, w tym przypadku Galerii Zielone Wzgórze, a z drugiej – to rozszerzenie współpracy z siecią TEDi, która była możliwa dzięki sukcesowi sklepu w Kaliszu – mówi Ewa Karska, dyrektor Działu Galerii Handlowych Carrefour Polska. – W bardzo trudnym, z uwagi na ograniczenia pandemiczne, dla handlu czasie każde otwarcie nowego sklepu czy lokalu cieszy podwójnie i jest potwierdzeniem zaufania, jakim darzą nas najemcy.

Galeria Zielone Wzgórze to jeden z najpopularniejszych obiektów handlowych w Białymstoku. Poza hipermarketem Carrefour, na klientów czeka tu pierwszy w mieście sklep TEDi oraz najnowszy koncept sklepu Pepco. Działa tu również największy w Białymstoku oraz regionie salon Sinsay Limitless, czyli najnowszy koncept sklepów tej popularnej marki odzieżowej. Fani piłki nożnej znajdą tu firmowy sklep Jagiellonii Białystok – Jaga Fun Shop. Na amatorów żywności ekologicznej czeka Organic Farma Zdrowia, a przysmaki regionu oferuje Podlaska Chata. W galerii klienci znajdą też wiele innych sklepów znanych marek, punkty gastronomiczne i usługowe. Samochód można zaparkować na jednym z ponad 1000 miejsc parkingowych.

Carrefour jest w Polsce właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA. To galerie w dużych i średnich miastach, które łączy przemyślana lokalizacja oraz zróżnicowana i dopasowana do lokalnych potrzeb oferta sklepów. Obiekty te przeszły w ostatnich latach modernizacje, by zapewnić klientom bezpieczne i przyjemne zakupy, a najemcom nowe możliwości rozwoju.

Red. PP, fot. mat. pras.

Komentarze