Światło nadziei. Alu-frost wspiera domowe hospicjum dla dzieci od kilku lat

Domowe Hospicjum Dla Dzieci Fundacji Pomóż Im opiekuje się małymi pacjentami i ich rodzinami w najtrudniejszym, ale też najważniejszym okresie ich życia. Nikt nie wie, jak dużo czasu im zostało, więc ten, który mają, powinni przeżyć jak najlepiej. Aby tak było, potrzebna jest pomoc. I właśnie dlatego alu-frost już od 3 lat włącza się w coroczną akcję Miesiąca Dobroczynności, organizowaną przez Fundację. Firma nie tylko podtrzymuje swoje zobowiązanie do wspierania dzieci z nieuleczalnymi chorobami, ale także nieustannie poszerza krąg swoich działań charytatywnych. Bo każdy uśmiech, każdy moment radości, który można ofiarować, staje się kroplą balsamu dla serc tych, którzy przechodzą przez najtrudniejsze chwile.

W tym roku alu-frost kolejny raz udowadnia, że bezinteresowne pomaganie ma ogromny sens. Co więcej, marka świadomie angażuje klientów w szczytny cel. Za każde zakupione akcesorium samochodowe w listopadzie, firma przekaże jedną złotówkę na konto Fundacji Pomóż Im. W obliczu trudności, jakie obecnie przeżywają podopieczni hospicjum w Białymstoku, każda pomoc jest bezcenna.

– Z pozoru symboliczna złotówka, przekazywana za każde akcesorium samochodowe, zyskuje potężne znaczenie, gdy spojrzymy na skalę sprzedaży firmy. Alu-frost średnio sprzedaje miesięcznie około 2-3 tys. akcesoriów, co oznacza, że co najmniej tyle samo trafi na konto Fundacji Pomóż Im – mówi Piotr Świrko, właściciel alu-frost.

Tym razem udało się zebrać 2 306 zł. Pieniądze zostaną przeznaczone na codzienne potrzeby hospicjum, takie jak opłacenie rachunków, wizyt lekarskich, zakup lekarstw, pieluch i środków opatrunkowych. Dodatkowo, możliwe będą organizacje specjalnych wydarzeń i zabaw dla dzieci, które staną się chwilą radości w trudnym czasie.

Wiceprezes Fundacji Pomóż Im podkreśla, że obecnie hospicjum przeżywa trudny okres związany z drastycznym wzrostem kosztów.

– Inflacja wpływa na ceny sprzętu medycznego, paliwa i energii elektrycznej. W takiej sytuacji każda forma wsparcia, jak ta inicjowana przez alu-frost, staje się kluczowa dla utrzymania wysokiego standardu opieki – mówi dr Eryk Latoch, wiceprezes Fundacji Pomóż Im.

Alu-frost nie tylko dołącza do Miesiąca Dobroczynności, ale także od wieli lat aktywnie współpracuje z Fundacją Pomóż Im. W poprzednich latach firma przekazała na licytację customowy rower wykonany w duchu alu-frost i podzieliła się zyskiem z pierwszego miesiąca działania nowej wycinarki laserowej do rur i profili, którą nabyła w 2021 roku.

Marka alu-frost od samego początku kładzie nacisk na społeczną odpowiedzialność i aktywne uczestnictwo w działaniach charytatywnych. Dla firmy dobroczynność to nie tylko pomoc finansowa, ale przede wszystkim wsparcie dla tych, którzy przechodzą trudności życiowe, dodając odwagi i nadziei.

Klienci alu-frost są serdecznie zachęcani do aktywnego uczestnictwa w akcji, dbając o swoje samochody jednocześnie wspierając potrzebujących. Każda złotówka ma znaczenie, a wspólna inicjatywa może przynieść wiele radości i ułatwić codzienne życie podopiecznym Fundacji Pomóż Im.

Red. PP, fot. mat. pras.

Komentarze