Ten znak jakości ma najwyższą pozycję w hierarchii. Kolejne podlaskie firmy mają na niego szansę?

Przedłużono termin przyjmowania zgłoszeń do Konkursu „Teraz Polska”. Do 8 lutego można zgłosić produkt, usługę lub innowację, które wezmą udział w zmaganiach z innymi markami. Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego podjęła decyzję o przedłużeniu terminu składania wniosków, dzięki czemu więcej firm będzie miało szansę na uzyskanie prestiżowej nagrody – Godła „Teraz Polska”.

Zgłoszenie produktu, usługi lub innowacji do Konkursu „Teraz Polska” nie jest skomplikowane, jednak nie warto tego robić na ostatnią chwilę.

Do 8 lutego należy przesłać do Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego wypełnioną ankietę weryfikacyjną – wniosek konkursowy, wraz z załącznikami. Aby otrzymać wniosek, należy odpowiednio wcześniej zarejestrować się, wypełniając na stronie www.terazpolska.pl ankietę rejestracyjną – mówi Michał Lipiński, dyrektor Konkursu „Teraz Polska”. – Pracownicy Fundacji służą pomocą wszystkim, którzy mają jakiekolwiek pytania związane z procesem aplikowania do Konkursu.

A dlaczego w ogóle warto wziąć w nim udział?

Po pierwsze, wygrana w Konkursie umożliwia włączenie Godła „Teraz Polska” – efektywnego znaku jakości – do promocji oferowanych przez firmę produktów, usług czy innowacji.

Po drugie, laureaci biorą udział w niezwykłym evencie. Kluczowym wydarzeniem każdej edycji Konkursu jest odbywająca się w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej Gala „Teraz Polska”. Uczestniczą w niej czołowi krajowi przedsiębiorcy, przedstawiciele świata kultury i sportu, politycy, dziennikarze, osoby publiczne. Gala „Teraz Polska” to niezwykła okazja do nawiązania ciekawych znajomości i ekskluzywny sposób świętowania sukcesów w biznesie.

Po trzecie, organizator Konkursu, czyli Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego, zrzesza laureatów i proponuje cykliczne spotkania w ramach Klubów „Teraz Polska”. Uczestnicy mają możliwość wymiany poglądów i doświadczeń, a także nawiązania nowych kontaktów biznesowych.

Wreszcie po czwarte, Fundacja „Teraz Polska” zapewnia firmom, które biorą udział w Konkursie, silną obecność medialną. Jest to możliwe dzięki szerokiej współpracy Fundacji z najważniejszymi i największymi krajowymi redakcjami. Dodatkowo Fundacja prowadzi własne działania wydawnicze i promocyjne – również w nowych mediach, w ramach których promuje dokonania laureatów Konkursu „Teraz Polska”.

Misją Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego jest wspieranie polskiej przedsiębiorczości. Już od niemal 30 lat przyznaje ona Godło „Teraz Polska”, które jest znane i cenione przez wszystkich Polaków, pozwala zatem wyróżnić się na konkurencyjnym rynku. Nie jest ważne, czy startująca w Konkursie firma jest mała, czy duża. Ważne, aby zgłaszany przez nią produkt bądź usługa były obecne na rynku co najmniej sześć miesięcy i charakteryzowały się wysoką jakością i dobrymi opiniami klientów. Dzięki temu podczas Gali na scenie Teatru Wielkiego w Warszawie mogą stanąć obok siebie przedstawiciele największych spółek giełdowych i małe, kilkuosobowe przedsiębiorstwa, często wytwarzające niszowe dobra.

Wybór tego, co krajowe, stał się nie tylko modą, ale zyskał również inne uzasadnienia. Coraz więcej konsumentów jest zdania, że warto postawić na polską jakość, a Godło „Teraz Polska” jest dla nich czytelnym znakiem umożliwiającym orientację w gąszczu produktów, usług i innowacji – mówi Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego.

Wszelkie informacje na temat Konkursu można uzyskać na stronie www.terazpolska.pl, a także telefonicznie (tel. 22 826 01 91; 22 201 26 90) lub drogą mailową (konkurs@terazpolska.pl).

Dotychczas odbyło się 28 edycji Konkursu, w których nagrodzono 20 podmiotów z Podlasia. W gronie ostatnich laureatów znaleźli się: Zakłady Przemysłu Sklejek Biaform SA, Podlaska Chata s.c. Józefczuk Andrzej i Józefczuk Krzysztof, gmina Suwałki, Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita.

P. Walczak, fot. Kamil Broszko / Teraz Polska (na zdjęciu: statuetka dla Mlekovity w 2018 roku)

Komentarze