Wyjazd integracyjny w firmie – jak zorganizować?

Wyjazd integracyjny to znakomita okazja, aby lepiej zintegrować ze sobą zespół pracowników, docenić ich starania wkładane w rozwój firmy oraz zmotywować ich do dalszej, bardziej efektywnej pracy. Mimo tego, że organizacja wyjazdu integracyjnego nie jest łatwym zadaniem, warto poświęcić nieco czasu i pieniędzy na jego staranne przygotowanie. W jaki sposób zorganizować udany wyjazd integracyjny i jakie gadżety kupić na jego okoliczność?

Organizacja wyjazdu integracyjnego w 3 krokach

W pierwszej kolejności każdy przedsiębiorca organizujący wyjazd integracyjny dla pracowników powinien ustalić jego termin. Jeśli na event zaprosimy wszystkich pracowników, warto zorganizować go w terminie, kiedy nasza firma ma mało pracy lub zamówień. Doskonale sprawdzi się w tym celu sezon około urlopowy oraz czas w między Bożym Narodzeniem na Świętem Trzech Króli, kiedy to zwykle możemy pozwolić sobie na kilka dni wytchnienia od pracy.

Znając termin wyjazdu pora zacząć rozglądać się za odpowiednim miejscem, w którym odbędzie się spotkanie. Firmy mogą postawić zarówno na lokalizacje oddalone od miejsca ich pracy, jak i miejsca położone blisko – wszystko zależy od budżetu oraz programu wyjazdu. Szczególnie warto wybierać atrakcyjne lokalizacje, które zaoferują pracownikom możliwość zwiedzania oraz przebywania na świeżym powietrzu. Nie mniej istotne są także oferowane przez daną miejscowość atrakcje, dzięki którym uda się bardziej urozmaicić wyjazd oraz sprawić, że nie będzie on nudny.

W następnym kroku wystarczy zadbać o rezerwację terminu w obiekcie oraz wynajęcie autokaru lub innego środka transportu, który dowiezie wszystkich uczestników na miejsce zabawy. Nie należy zapominać także o zapewnieniu pracownikom na miejscu atrakcji oraz wyżywienia – bez dobrego jedzenia i zabawy nawet najlepiej zaplanowany wyjazd integracyjny nie będzie bowiem w pełni udany!

Przypinki na zamówienie – praktyczne gadżety na wyjazd integracyjny

Podstawowym zadaniem każdego wyjazdu integracyjnego jest lepsze zapoznanie ze sobą uczestników oraz nawiązanie przez nich przyjaznych relacji. Firmy organizujące duży event, na którym będą bawili się pracownicy kilku działów powinny więc zadbać o jak najlepsze i najsprawniejsze nawiązywanie pomiędzy nimi wzajemnych kontaktów. Pomogą w tym specjalne, spersonalizowane przypinki na zamówienie, na których można umieścić imię i nazwisko pracownika oraz nazwę działu lub funkcję, którą pełni on w firmie.

Przypinki na zamówienie to praktyczne i uniwersalne gadżety, które można wykonać zgodnie z własnym projektem. Mogą być przygotowane w firmowych kolorach i oprócz danych osobowych zawierać także logo, hasło przewodnie lub pamiątkowy napis nawiązujący do wyjazdu integracyjnego. Ich wykorzystanie podczas wyjazdu usprawni nawiązywanie znajomości między uczestnikami oraz zapobiegnie sytuacji, kiedy dana osoba będzie musiała przedstawiać się każdemu z osobna. Po evencie z kolei przypinki pozostaną atrakcyjną pamiątką, która będzie przypominała o odbytym wyjeździe oraz przywoływała przyjemne wspomnienia z nim związane.

Partnerem artykułu jest Przypinka oferująca przypinki na zamówienie od Przypinka.pl

Komentarze