Chorten inwestuje w nowe technologie. Ma nową aplikację dla trzech tysięcy sklepów

Krystian Pakuła, wiceprezes Chorten IT

Grupa Chorten kontynuuje inwestycje w rozwój nowych technologii. Teraz uruchomiła aplikację m.Retro dla blisko 3 000 sklepów partnerskich, a w planie są kolejne wdrożenia IT.

Dzięki nowej aplikacji m.Retro właściciele sklepów partnerskich i ich menadżerowie w szybki sposób, z każdego urządzenia mobilnego, złożą zamówienia do gazetki i innych akcji promocyjnych, sprawdzą też stan swoich rozliczeń, zweryfikują umowy z producentami. W trakcie targów online skorzystają z oferty producentów.

Innowacyjna aplikacja ułatwi zamówienia z magazynu centralnego Grupy Chorten – zarówno te towarowe, jak i materiałów reklamowych typu cenówki, plakaty czy torby.

Właściciele placówek na smartfonach lub tabletach skorzystają z bazy wiedzy, licznych raportów i innych publikowanych przez Grupę Chorten treści przydatnych w prowadzeniu biznesu.

Aplikacja m.Retro, z przyjaznym interfejsem, ma wszystkie funkcjonalności platformy B2B Grupy Chorten, z której dziś korzysta kilka tysięcy właścicieli i pracowników sklepów. Ta od ponad dekady jest stale rozwijana jako efektywne narzędzie komunikacji, sprzedaży i działań biznesowych. Tak jak wszystkie innowacje, aplikacja była testowana na wybranej próbce sklepów, które następnie przekazywały swoje sugestie, aby wdrażane rozwiązania faktycznie były optymalne dla docelowych użytkowników.

– Naszą wizją jest stanie się najlepszą franczyzą w Polsce i głęboko wierzę, że aby to osiągnąć, musimy dawać naszym partnerom coraz więcej nowoczesnych narzędzi, które zwiększą rentowność sklepów i uwolnią czas właścicieli. Takim przykładem jest właśnie aplikacja m.Retro. W najbliższych miesiącach mamy w planach uruchomienie kolejnej aplikacji. O jej idei najlepiej mówi slogan „Twój sklep w twojej kieszeni” – zapowiada Krystian Pakuła, wiceprezes Chorten IT.

Red. PP, fot. mat. pras.

Komentarze