HealthLabs wyznacza nowe standardy obsługi klienta

Białostocka firma HealthLabs Care, która zajmuje się produkcją i sprzedażą wysokiej jakości suplementów diety, jest bez wątpienia przykładem, że sukces jest wynikiem pracy i zaangażowania osób, które każdego dnia dbają o zadowolenie swoich klientów.

Firma HealthLabs powstała dwa lata temu i zatrudnia już ponad 100 osób, które pracują w dwóch lokalizacjach: w Białymstoku i Warszawie. W stolicy mieści się m.in. dział marketingu, kreacji i designu oraz IT. Biuro w Białymstoku to głównie zespół R&D (research and development – przyp. red.), dział zakupów, finansów, a także obsługi klienta, które stanowi niemal połowę wszystkich zatrudnionych osób.

Diagnoza potrzeb jako kluczowy element rozmowy z klientem

– Obsługa klienta, zwłaszcza telefoniczna, jest istotnym elementem budowania zaufania i relacji z klientem. Dlatego w HealthLabs nie stosujemy skryptów czy scenariuszy rozmów. Stawiamy na indywidualne podejście do klienta, a tym samym pozwalamy konsultantom na zdiagnozowanie potrzeb każdego, kto się do nas zgłasza. To, co wyróżnia nas na tle innych firm, to jakość, a nie ilość wykonanych telefonów – tłumaczy Radosław Kociszewski, Customer Service Manager. – W HealthLabs od początku tworzymy nową jakość podejścia do klienta. To nie jest praca „na słuchawce” przypadkowo zatrudnionych osób. Tutaj pracują specjaliści, którzy są doskonale przygotowani do profesjonalnej opieki nad klientem. Oczywiście pracę u nas może zacząć nawet osoba bez doświadczenia. Od pierwszego dnia pracy wdrażamy pakiet szkoleń, m.in. z dietetykiem, który wyjaśnia wszelkie kwestie związane z naszymi produktami, a także szkolenia z zakresu technik sprzedaży, diagnozowania potrzeb klienta podczas rozmowy, doradztwa oraz technicznej obsługi wewnętrznego systemu związanego z realizacją zamówień.

Samo biuro jest tak zaprojektowane, aby osoby w nim pracujące czuły się jak najlepiej. Nie ma tutaj ograniczających boksów i przytłaczającego hałasu, za to pracownicy mogą liczyć na chwile odpoczynku w tzw. chillroomie. Trzeba przyznać, że niewiele firm ma tak profesjonalne podejście do osób rozpoczynających swoją pracę w dziale obsługi klienta. Potwierdzają to nie tylko opinie zadowolonych klientek, które znajdziemy m.in. na Instagramie czy Facebooku, ale również osób, które związane są z firmą.

– Pracuję w HealthLabs od początku istnienia firmy. Zadowolony klient to dla nas najlepsza nagroda. Świadczy o tym, że nasza praca została wykonana na najwyższym poziomie. Cieszymy się słysząc, że klient czuje się przez nas zaopiekowany. Nie boimy się doradzić klientce innego produktu niż sama wybrała, gdy widzimy taką konieczność. Wyróżnia nas szczerość i otwartość, a jednocześnie duża wiedza, dzięki czemu praca jest bardzo komfortowa – mówi Anna Danowska, specjalista ds. obsługi klienta w HealthLabs Care.

Osoby, które szukają zatrudnienia lub chcą zmienić dotychczasową pracę, mają w HealthLabs szansę zdobyć nowe doświadczenie i wiedzę m.in. z zakresu dietetyki i żywienia, ale również możliwość rozwoju i awansu w dynamicznie rozwijającej się firmie.

Branża e-commerce odnotowuje w ostatnim czasie znaczące zyski, gdyż coraz więcej osób wybiera zakupy w sklepach internetowych, zamiast stacjonarnych. To nie tylko wygodna, ale przede wszystkim bezpieczna forma, którą klienci bardzo sobie cenią. Właśnie z myślą o nich HealthLabs stawia na rozwiązania, które umożliwiają korzystanie z pomocy konsultantów z działu obsługi klienta oraz profesjonalnego sklepu, utrzymanego w nowoczesnych trendach oraz zaskakującym designie.

Więcej o HealthLabs Care pisaliśmy TUTAJ

Artykuł partnerski

Komentarze