Przedsiębiorczość smaku. Podlaska firma proponuje wejście w dochodowy biznes i kulinarną rewolucję

Crazy Dog, innowacyjny koncept od Multi Ice Group, zaprasza franczyzobiorców do uczestnictwa w kulinarnej rewolucji. Ta unikalna oferta skierowana jest do przedsiębiorczych osób, które marzą o niewielkim, ale własnym biznesie. Crazy Dog to synonim doskonałego jedzenia przygotowywanego z wysokiej jakości składników, designerskich przyczep oraz gwarancji szybkiego zwrotu inwestycji.

– Nasza franczyza oferuje szybki i przystępny pomysł na dochodowy biznes, który przetrwa nawet w najtrudniejszych okolicznościach. W czasach pandemii restauracyjne wyjścia były utrudnione, a teraz odstraszają wysokie ceny. Dziś street food o wysokiej jakości to szansa dla tych, którzy pragną pracować, cieszyć klientów doskonałym jedzeniem i odnosić sukcesy finansowe – wyjaśnia właściciel marki Radosław Charubin.

Crazy Dog oferuje całoroczny, nowoczesny i niezwykle dochodowy biznes, dostosowany do obecnych potrzeb rynku gastronomicznego. Co więcej, rozpoczęcie swojej przygody z franczyzą nie wymaga ogromnych nakładów finansowych. Już od 25 tysięcy złotych można zacząć, a szacowany miesięczny dochód zaczyna się od 16 tysięcy złotych, co świadczy o błyskawicznym zwrocie inwestycji.

Multi Ice Group oferuje franczyzobiorcom w pełni wyposażoną, designerską i nowoczesną przyczepę mobilną. Wybór lokalizacji obejmuje również stacjonarne lokale oraz punkty w strefie food court w galeriach handlowych.

– Decydując się na inwestycję w Crazy Dog, franczyzobiorcy otrzymują gotowy zestaw menu, który reprezentuje segment premium. Nasze propozycje są skierowane do świadomych konsumentów, którzy zwracają uwagę na skład jedzenia. Korzystamy z produktów zdrowych i jak najmniej przetworzonych, dostarczanych przez lokalnych dostawców. Dzięki temu przyciągamy szerokie grono klientów – zarówno miłośników klasycznych dań na mieście, jak i osoby, które preferują dietę bezmięsną – wyjaśnia przedstawiciel sieci.

Poszczególne pozycje w menu Crazy Dog noszą nazwy różnych miast, takich jak Meksyk, Londyn, Tokio, Berlin, Nowy Jork, Barcelona czy Oslo. W każdej propozycji znajdują się dodatki charakterystyczne dla danej kuchni. Dzięki temu i goście mają możliwość odkrywania nowych smaków i cieszenia się różnorodnością.

– Lokalizacja jest kluczowym czynnikiem wpływającym na sukces gastronomicznego biznesu, dlatego franczyza Crazy Dog zapewnia atrakcyjne lokalizacje w całej Polsce, m.in. przy największych hipermarketach. Obecnie Crazy Dog działa już m.in. w Zamościu, Jeleniej Górze, Siedlcach czy Świnoujściu. Podpisane zostały kolejne umowy, w tym w Warszawie, podsumowuje – właściciel firmy.

Red. PP, fot. mat. pras.

Komentarze